Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Katarina Ristic: "Φεύγω από την Ελλάδα με τις καλύτερες εντυπώσεις".


Την τελευταία της συνέντευξη πριν αναχωρήσει για το Ισραήλ όπου θα είναι ο επόμενος μπασκετικός της σταθμός, έδωσε η Κatarina Ristic στο  http://tsiotras.blogspot.com/.

Ποιοι είναι οι λόγοι που αποφάσισες να αφήσεις την Ελλάδα;
Έλαβα μια πολύ καλή προσφορά όσον αφορά το οικονομικό μέρος και συγχρόνως σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα. Επιπλέον η νέα ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αποδυναμώνει πλήρως το ελληνικό πρωτάθλημα και δεν θα επιθυμούσα να παίζω σε ένα μη ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, χωρίς ξένες αθλήτριες και ουσιώδες ενδιαφέρον.


Ποια η γνώμη σου για το επίπεδο του γυναικείου στην Ελλάδα;
Νομίζω ότι το επίπεδο του γυναικείου στην Ελλάδα είναι πολύ καλό. Κάθε  χώρα - πρωτάθλημα έχει το δικό του στύλ και είναι λίγο δύσκολο να μπέις στην κατηγορία σύγκρισης. Πάντως προσωπικά διασκέδασα πολύ την εμπειρία της συμμετοχής μου στο Ελληνικό πρωτάθλημα.


Τι θέλεις να θυμάσαι από το πέρασμά σου από τα Εξάρχεια;
Σίγουρα την ομάδα μου και τους μοναδικούς φιλάθλους του Αστέρα. Ο προπονητής μου Κώστας Κεραμιδάς μου έδωσε μεγάλη ελευθερία στο παιχνίδι μου και διασκέδασα πολύ αυτήν την εμπειρία. Θα μου λείψουν πολύ οι συμπαίκτριες μου και οι καταπληκτικοί μας φίλαθλοι που δίνανε βροντερό παρών σε κάθε παιχνίδι. 


Ποιες είναι οι αρνητικές στιγμές της θητείας σου στο Ελληνικό πρωτάθλημα;
Δεν είχα άσχημες στιγμές στην Ελλάδα και αυτό που θα μου μείνει από το πέρασμα μου είναι μόνο θετικές αναμνήσεις.

Θα επέστρεφες στο μέλλον στην Ελλάδα να πάιξεις ξανά μπάσκετ;
Αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές σίγουρα θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να ξαναπαίξω στην Ελλάδα. 


Που θα συνεχίσεις την καριέρα σου;
Θα συνεχίσω την καριέρα μου στην Hapoel Petach Tykva από το Ισραήλ.

Πως αντιμετωπίζεις το γεγονός ότι είσαι πολύ όμορφη ως γυναίκα και ταυτόχρονα εξαιρετική αθλήτρια; Αυτά τα δύο μπορούν να συνδυαστούν χωρίς προβλήματα;
Δεν έχω πρόβλημα με αυτό και αντιμετωπίζω πάντα με χαμόγελο τα κοπλιμέντα.





Σχετικά με την ατμόσφαιρα στα Ελληνικά γήπεδα ποια είναι η γνώμη σου;
Η ατμόσφαιρα στα ελληνικά γήπεδα είναι πολύ ωραία και οι φίλαθλοι πολύ ζεστοί. Ιδιαίτερα στο δικό μας γήπεδο αλλά και στο γήπεδο του Παναθηναϊκού ήταν κάτι το διαφορετικό να παίζεις μπροστά σε τόσο κόσμο. 

Τέλος θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιον φεύγοντας από την Ελλάδα?
Θα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά τον ατζέντη μου Θωμά Προδρόμου που μου στάθηκε στις καλές και κακές στιγμές, τον προπονητή μου Κώστα Κεραμιδά και φυσικά τις συμπαίκτριες μου που φρόντισαν να έχω ένα τόσο ευχάριστο πέρασμα από την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου