Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

"Επιβράβευση της δουλειάς μου"


Η Εβίνα Μάλτση μίλησε
στον ραδιοφωνικό σταθμό Athletic Radio 104,2 για την συμμετοχή της στο All-star game της Ευρωλίγκα, για την απόφασή της να φύγει απο την Ελλάδα και το wnba.

Για τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας:
"Η παρουσία μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας αποτελούσε ένα μεγάλο όνειρο για εμένα. Ήταν ένας στόχος που ήθελα να πετύχω στην ζωή μου και παράλληλα μου έδινε το κίνητρο για να προσπαθήσω ακόμα πιο πολύ στην συνέχεια. Ήμουν τυχερή που το έζησα το 2004 και ειδικά μέσα στην χώρα μου. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα να ακούς 10.000 χειροκροτήματα".

Για την απόφαση της να φύγει από την Ελλάδα:
"Ήταν στόχος και όνειρο προσωπικό, να αγωνιστώ σε μια ομάδα του εξωτερικού. Πιστεύω πως η συμμετοχή μου σε ομάδες εκτός Ελλάδας ήταν η επιβράβευση των κόπων μου και της προσπάθειας μου. Αισθάνομαι τυχερή που κατάφερα να παίξω σε υψηλό επίπεδο και μάλιστα με επιτυχία. Στην Ελλάδα χαραμιζόμουν γιατί δεν υπάρχει προβολή και για αυτόν τον λόγο πήρα την απόφαση να φύγω. Δυστυχώς στην χώρα μας δεν υπάρχει επαγγελματισμός και τα πράγματα δεν είναι σοβαρά".

Για την παρουσία της στο WNBA:
"Στο WNBA συνάντησα το καλύτερο επίπεδο στην ζωή μου. Μετά σε επίπεδο οργάνωσης έρχεται η Ευρωλίγκα. Αποτελεί τιμή και είναι ξεχωριστή εμπειρία να παίζεις μαζί με τις καλύτερες αθλήτριες στον κόσμο. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που τα όνειρα που έκανα έχουν γίνει πραγματικότητα. Τα παιχνίδια μεταδίδονται ζωντανά στην τηλεόραση και σίγουρα δεν συγκρίνεται με την Ελλάδα στην προβολή του αθλήματος".

Για την USK Πράγας:
"Είναι οι ιδανικές συνθήκες για μια αθλήτρια. Η διοίκηση της ομάδας θέλει να πρωταγωνιστεί σε Τσεχία και Ευρώπη και τώρα βρίσκεται στην θέση της βαθμολογίας. Αισθάνομαι πολύ όμορφα και για αυτόν τον λόγο ανανέωσα το συμβόλαιο μου και για την επόμενη περίοδο".

Για τη συμμετοχή της στο Ευρωπαϊκό All Star Game:
"Αποτελεί τιμή για εμένα η παρουσία μου σε αυτήν την εκδήλωση. Είναι η δεύτερη συμμετοχή μου και μου αρέσει που είμαι η πρώτη Ελληνίδα που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό All Star Game. Είναι επιβράβευση της δουλειάς μου και πραγματικά αποτελεί μια γιορτή για το μπάσκετ".

Για τους στόχους της:
"Δεν έχω πάρει την Ευρωλίγκα και έχω θέσει σαν στόχο την κατάκτηση της. Θέλω να πάρω με την ομάδα μου το πρωτάθλημα και το κύπελλο Τσεχίας με την USK Πράγας και από εκεί και πέρα όσο το δυνατόν μεγαλύτερες επιτυχίες με την Εθνική ομάδα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου